Nyårslöften!?

Visst har ni alla ett/flera nyårslöfte(n)? jaa, jag har två, det är att sluta röka och börja motionera så jag blir lite smalare. Och ni som röker vet väl hur svårt det är när man ska sluta? Så, har varit orökt i 3 dagar nu, men jag har ätit som en häst och inte gjort nånting annat än suttit framför datorn typ. Det var ju inte så bra att ha dom båda som nyårslöften! Men jag laddade ner Zumba igår, så jag kanske skulle försöka med det idag om jag hinner före Juuso kommer hit :) Vem orkar lägga på sig kläder som väger många ton, och ändå har man kallt när man är ute? Dessutom är jag förkyld också. JAMEN! Imorgon ska jag kanske åka till Kokkola med Johanna (och Jonna?) efter skolan, om någon orkar komma efter oss sen.

Btw, vill gärna ha musik- /film tips! :) Mina låtar på datorn börjar vara sönderspelade, och filmerna har jag sett snart 1000 gånger!


Dagens låt; http://www.youtube.com/watch?v=OSAutTRlyig&feature=related



/Frida

Kommentarer
Postat av: rebecka ;)

fanså bra om du slutar ti röjk ;) åå tu kann int bli na smalari? :o

2010-01-03 @ 15:09:56
URL: http://laideswithoutboys.blogg.se/
Postat av: Geeei/Frida

hä byri noo va skakot me hädee ti slut nu! :D joo, no kan ja :)

2010-01-03 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0