Tjo! :)

Huhu, Jag (Frida), Jenny och Johanna ska försöka komma igång med en blogg här! :) Tror ni det kommer lyckas? haha, det tror iallafall inte jag. Men man kan ju alltid försöka sitt bästa! So, idag efter att jag spelat Counter Strike; source med Jenny fortsatte vi att prata på skype en liten stund, så kom vi fram till att vi skulle skaffa en blogg ihop. Först tänkte vi göra en på var, men vem orkar skriva nästan varje dag!? Inte vi iallafall! Sen när klockan närmade sig 20.00 for jag till Johannas och bastade! När vi hade suttit i bastun ett bra tag for vi på nätet och tittade runt lite. Så nämnde jag för henne om min och Jennys lilla "plan" om att skaffa en blogg. Och till sist blev vi tre på denhär bloggen. Men det skadar väl inte? ^^

Tänkte också skriva lite om mig själv till att börja med!

Jag heter då som sagt Frida, 14 år och bor mitt i skogen :) Men inte så långt från Johannas ;) Har en mamma, pappa och två bröder, varav en som bor på Åland med hans sambo, Jennys bror + hans sambo, så har vi en Irländsk setter också som heter Da Vinci ;) Jag själv har världens underbaraste pojkvän som jag varit ihop med i 5 månader :) jaa, det var väl det viktigaste, eller? :D Nu ska jag gå och äta ägg och potatissallad. Ha det bra!


Dagens låt; New Found Glory - Iris



/Frida


Kommentarer
Postat av: Anton

Bra skrivet! Jag tänkte iaf börja läsa er blogg =)

2010-01-03 @ 10:43:44
Postat av: Geeei

tackar! ^^

2010-01-03 @ 11:01:46
Postat av: Emma :))))

sweeet :D ja kombä sekert läsa ;)

2010-01-03 @ 11:11:25
Postat av: Geeei

men te tvingar ja, du har int na val (a) :)

2010-01-03 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0