TjoTjo :)

Heej nu har ju jag, Frida och Johanna äntligen fixat en blogg. Ska försöka att vara så aktiv som möjligt, även om jag e sämst på det x') å nu kmr lite fakta om mig (a) Ya jag heter Jenny Sabina Sunström, e 13 år och bor i Kronoby (nära Johanna och Frida :)) Jag har en mamma, pappa, 1 bror, 2 systrar & världens sötaste hund som heter Bea :)<3 och ja som sagt min å fridas brorsor e bästa polare å bor i samma hus (y) På fritiden så lirar jag cs (hahah), e med mina kamrater, dansar elr fotograferar :) that's it :D (kmr mer sen.)

yesyes.. Idag har jag faktist inte gjort så mkt (a) typ vakna nyss, käkat, fixat mig lite å sen bara chillat å snackat med frida på skype :D Snart blire cs time. (y) Å imon börjar man skola igen, fyfan ;S Aja nu ska jag lira men skriver mer sen ;)

pusshaj (a)<3


/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0